Thursday 21 November 2013

HECTIC LIFE !

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua! arghhhhhh...rasa nak jerit kuat-kuat bagi gegar satu dunia..OVER!
Di kala aku menekan papan kekunci ini sebenarnya berlambak-lambak kerja yang perlu dan tersangat perlu aku selesaikan.
tetapi malangnya..aku tak ade mood untuk semua itu!
I think I already lost myself. FAR AWAY!
I dont know why :'(
Setiap hari aku cuba cari balik mana diri aku.
Kenapa aku jadi malas?
Kenapa aku tak de mood?
Kenapa aku jadi macam ni?
Semua persoalan bermain di fikiran aku, aku ada kawan, ramai , semua baik-baik, aku happy je tapi aku dapat rasa aku bukan diri aku. hmmm. entahlah.
Kadang-kadang aku rasa macam sedih..Kadang-kadang rasa macam nak buat tak tahu.
Tapi segelintir orang selalu layan aku badly. I mean really! I'm not your slave!
Aku dah penat dengan semua ni. Ada jugak yang sakit hati benau dengan aku.
Cakap aku itu ini. YES, I know..kita tak boleh nak tutup mulut orang!
tapi..sabar ada limit. Aku tak faham kenapa kau perlu sakit hati sangat dengan aku?
Aku biasa je.Tak fofular pun sampai nak ada haters bagai ni. *senyum sinis
Aku bukan retis even aku bajet sikit. Hmm tapi betul sikit je..hehe
For you baby :- Please, behave! I'm not on earth to win popularity contest! Aku jadi diri sendiri.

Sepanjang semester ni macam-macam jadi!

* Kerja yang aku buat sepenuh jiwa raga orang kutuk! Orang mengata even aku tak de niat pun nak balas dendam or apa.
YUP. aku manusia biasa jadi mesti mengalir air mate babee. Even aku macam si muka sofistikated or dalam kata lain aku poyo tapi still aku masih ada perasaan.
Orang yang aku respect last-last buat aku jadi menyampah!
Sumpah aku memang tak tahu pun bab protokol ke apa ke. and sebab tu aku still belajar dan mengharap teguran bagi mana yang salah dan  bukan kata cacian.
p/s : I masih ada print screen kata-kata uolls manalah tahu sebagai pembakar semangat nanti. haktuihhh!

* Aku hilang persahabatan yang aku sangat sayang. I'm trying not to be too sensitive and I'm really sorry for that!
Even dah semakin baik tapi aku tahu masing-masing awkward kan? kan? But guys! I LOVE BOTH OF YOU!!

* Kadang-kadang aku rasa malas nak jadi terlalu baik. Orang selalu pijak kepala and for sure I really HATE it! Aku benci orang bossy and buat aku malas nak coorperate tapi haruslah aku kena jugak kan. NO CHOICE.

* Aku tahu gak segelintir yang mengata semua and aku dah penat nak hadap korang and the gang. Nak cakap aku masuk telinga kanan keluar telinga kiri pun tak jugak. sebab panas gak hati sometimes.

* Lastly, aku nak hidup tenang jugak. Please lah. past is past! Kenapa semua mesti nak kaitkan aku lagi. Aku sikit pun tak nak gaduh kut cuma please lah stop ejek ke gurau ke main-main ke. I really want peace!

Semua benda ni buat aku jadi tak bersemangat! ATIKAH!!!! Wake up PLEASE!!
jadi diri yang dulu! Jangan ambil mudah semua benda. Ingat. STUDY!

OK lah. tu je nak bebel sebenarnya.
oopss. lupa nak post pasal 
Geomatic Family Day 
 #GEOFAM2013
so tengok gambar je lah. yeah!



* rummater TERCHENTA :) *




* TAHUN 2 *








* TAHUN 4 *


*TAHUN 1*


*OHSEMM FRIENDS *

*3SGHU ROXX *



P/S : minggu depan ada banyak kena buat. I need breathing *sigh
GNSS- progress, presentation, test. LIS-test, LSE-presentation, assignmnet,
RS-test,lab,report,LAW ! *PENGSANNNN



No comments:

Post a Comment